Épp ezért arra kérjük új partnereinket, hogy az első vásárlásuk előtt mindenképp regisztrálják magukat.
Ehhez szükség lesz az alábbi dokumentumok megküldésére elektronikus formában az info@redpro.hu e-mail címre:
Ha minden rendben van a regisztrációval, akkor erről telefonon vagy e-mailben értesítjük önt, és már le is adhatja első rendelését.
Regisztrációhoz kattintson az alábbi linkre:
https://redproshop.com/index.php?route=account/register
Amennyiben ön már korábban regisztrált viszonteladó partnerként, de a webáruházunkba még nem regisztrált, kérjük a fenti linkre kattintva ön is regisztráljon, hogy könnyen és gyorsan leadhassa rendeléseit a webáruházunkon keresztül.
Amennyiben az áru átvételekor vagy azt követően a számlán vagy szállítólevélen olvasható árumennyiséghez képest eltérő mennyiséget kapott (többet vagy kevesebbet), vagy olyan árut kapott, mely egyáltalán nem szerepel a számláján, úgy az eltérést weboldalunkon, személyes oldalán a Mennyiségi reklamációim menü alatt új reklamáció rögzítése révén tudja bejelenteni a számla kiállítását követő 72 órán belül.
A felület használatáról bővebb leírást bejelentkezést követően itt talál: MENNYISÉGI REKLAMÁCIÓ BEJELENTÉS MENETE
Cégünk telephelyén, személyesen átvett áruk esetén a távozást követően reklamációt nem fogadunk el, ezért kérjük, hogy az áru átvétele során, még mielőtt a telephelyet elhagyná, alaposan ellenőrizze a számlán vagy szállítólevélen szereplő, átvett áruk mennyiségét és minőségét!
Ügyfélszolgálatunkhoz beérkezett reklamációjával kapcsolatban a lehető leghamarabb visszajelzést küldünk Önnek. Reklamációja elbírálásának folyamatáról folyamatosan tájékozódhat weboldalunkon a mennyiségi reklamációim menüpont alatt. Pozitív elbírálás esetén (tehát a RED PRO HUNGARY Kft. hibájából adódó eltérés esetén) azonnal rendezzük az eltérést az Önnel egyeztetett módon.
Amennyiben további kérdése merülne fel reklamációjával kapcsolatosan, úgy a reklamáció számára hivatkozva kérjük, forduljon ügyfélszolgálati kapcsolattartójához.
Minőségi reklamációs és garanciális ügyintézés
Amennyiben az áru átvételekor sérülést vagy minőségi problémát tapasztal, úgy minőségi reklamációját a Minőségi reklamációs adatlap kitöltésével 48 órán belül tudja jelezni ügyfélszolgálatunk reklamációs részlege (RMA) felé.
Cégünk telephelyén, személyesen átvett áruk esetén a távozást követően reklamációt nem fogadunk el, ezért kérjük, hogy az áru átvétele során, még mielőtt a telephelyet elhagyná, alaposan ellenőrizze a számlán vagy szállítólevélen szereplő, átvett áruk mennyiségét és minőségét!
A használat során meghibásodott termékeket szintén a Minőségi reklamációs adatlap kitöltésével kell jelezni a reklamációs ügyintézéssel foglalkozó kollégáknál (RMA).
Garanciális időszakon belül azokat a termékeket, amelyekhez RED PRO garanciajegy tartozik, illetve a RED PRO HUNGARY Kft. a magyarországi disztribútor, saját költségünkre visszahozatjuk.
Minden más esetben viszonteladó Partnerünk feladata eljuttatni a hibás terméket cégünkhöz. Amennyiben a jótállási jegyen a márkaszerviz a garancia kötelezettje, a hibás terméket nem a RED PRO HUNGARY Kft.-hez, hanem az adott szervizbe kell eljuttatni.
Garanciális igény érvényesítését kizáró okok:
A termék nem rendeltetésszerű használata, a termékspecifikációtól eltérő üzemeltetés, szakszerűtlen karbantartás, bármely, a hibát vagy annak okát előidéző beavatkozás vagy javítás, amelyet nem a jótállási jegyen feltüntetett szakszerviz végez el.
A fenti okokból bekövetkezett hibák esetén a javítás költsége viszonteladó Partnerünket terheli a garanciális időn belül is. Bármely termék tisztítása, karbantartása nem tartozik a garanciális feladatok közé.
Visszáru
Arra az esetre, ha tévedésből többet rendelt cégünktől, illetve ha az árut nem kívánja, vagy nem tudja értékesíteni, az alábbi feltételekkel biztosítunk áru- visszavételi lehetőséget.
Visszáru igényt bejelentkezést követően a https://redproshop.com felületen SZEMÉLYES OLDALA „Aktív visszáruim” menüpontjában tud elindítani az Új visszáru rögzítése gomb segítségével. A felület használatáról bővebb leírást itt talál: VISSZÁRU IGÉNYLÉS MENETE
A visszáru igény nem automatikusan kerül befogadásra, a RED PRO HUNGARY Kft. a visszárutól és az áru átvételétől eltekinthet.
A visszavásárlási igényt 3 munkanapon belül elbíráljuk és jóváhagyás esetén 10% kezelési költséget számítunk fel, amelyről az ügyfélszolgálat értesíti Önt.
Az elbírálást követően a visszáru cégünkhöz történő eljuttatásáról Önnek kell gondoskodnia 2 héten belül, melyhez az alábbi lehetőségek közül választhat:
Postai küldeményként feladja az Aktív visszáruim modulból kinyomtatott elfogadott visszáru-kísérőlappal együtt. Kérjük, a visszárut a szállításhoz gondosan csomagolja be, a kinyomtatott visszárú kísérő okmányt pedig helyezze el a dobozban/csomagban.
Ebben az esetben cégünk a mennyiségi eltéréssel és esetleges sérüléssel kapcsolatban nem tud felelősséget vállalni. A sérült termékeket maximum 10 munkanapig tároljuk, utána automatikusan megsemmisítésre kerülnek, amennyiben elszállításáról Partnerünk nem gondoskodik.
Budapesti Partnereink számára lehetőséget biztosítunk arra, hogy amennyiben 10 munkanapon belül rendel, annak kiszállításakor a RED PRO visszahozza a termékeket. A visszáru átvételéhez a kinyomtatott visszáru-kísérőlap szükséges, ez szolgál szállítólevélként is. Kérjük, a visszárut a szállításhoz gondosan csomagolja be. A csomagot a kinyomtatott visszáru kísérő okmány egyik példányával vetesse át a futárral, a másik példányt pedig adja át a futár részére.
Ebben az esetben cégünk a mennyiségi eltéréssel és esetleges sérüléssel kapcsolatban nem tud felelősséget vállalni. A sérült termékeket maximum 10 munkanapig tároljuk, utána automatikusan megsemmisítésre kerülnek, amennyiben elszállításáról Partnerünk nem gondoskodik.
Személyesen is elhozhatja telephelyünkre a visszárut a weben történt engedélyeztetést és az Ön által történt visszáru feltételek elfogadását követően. Kérjük, ebben az esetben is hozza magával az előre kinyomtatott a visszáru-kísérőlapot és visszáruját ennek kíséretében adja át a raktár áruátvételi területén. A raktáros kolléga és Ön is (illetve az Ön által megbízott személy, aki az árut visszahozza) aláírássukkal igazolják a visszáru-kísérőlapon a termékek mennyiségi és minőségi átadását.
A visszáru átvételét követően ügyfélszolgálatunk 2 munkanapon belül elkészíti a helyesbítő számlát, amelyen jóváírja a visszáru értékének kezelési költséggel csökkentett összegét.
Amennyiben 2 héten belül nem juttatja el a visszárut cégünkhöz, visszáru igénye belső ügyviteli folyamataink következtében automatikusan törlődik rendszerünkből, és újra kell kezdeni a folyamatot. Ennek elkerülése érdekében javasoljuk, hogy időben gondoskodjon a termékek visszajuttatásáról.
A visszáru-lehetőség az alábbi esetekre NEM vonatkozik:
megszűnt termék, a termék csomagolása időközben megváltozott, a termék csomagolása sérült, az ügyfél konkrét igényére rendelt termék, szigorú számadású nyomtatvány, áruvételt követően 90 nap elteltével, nem a RED PRO HUNGARY Kft. által forgalmazott termék, élelmiszer, vegyi áru, ajándékakciós termék (olyan termék, amelyhez ajándék járt), kiárusításban vásárolt termék, a termék csomagolásán kézi felirat, saját címke van.
A fent részletezett visszáruzással kapcsolatos eljárásunk célja, hogy minél gyorsabban, gördülékenyebben tudjuk viszonteladóink igényeit kiszolgálni és az adminisztrációt (jóváírást) a lehető leggyorsabban elvégezni.
A RED PRO HUNGARY Kft. naprakész módon tájékoztatja önt cégünknél fennálló aktuális egyenlegéről. Így segítünk önnek hatékonyabbá, pontosabbá és tervezhetőbbé tenni saját pénzügyi folyamatait.
Hetente küldünk önnek e-mailen egy egyenlegközlőt, melyben feltüntetjük a lejárt számlá(i)t, valamint a már rögzített (kiszámlázott) rendeléseihez kapcsolódó még nem esedékes számá(i)t is.
A számla fizetési határidejének lejártát követő 3. napon partnerünknek e-mailben küldünk fizetési emlékeztető. Ezzel egyidőben az informatikai rendszerünk automatikusan felfüggeszti az utólagos utalás lehetőségét. Így partnerünk aktuális rendeléseit már csak előre utalással tudja majd kiegyenlíteni.
A RED PRO HUNGARY Kft. a 3 napos türelmi időt meghaladó kintlévőségei után késedelmi kamatot számít fel. Ennek összegét kamatértesítő levél formájában terheli partnerére.
Késedelmes számla fizetés esetén a RED PRO HUNGARY Kft. a számla fizetési határidejének lejártát követően a nem fizető partner ellen jogi lépéseket kezdeményezhet (figyelembe véve a mindenkor érvényes törvényi előírásokat).
Cégünk így a fent említett késedelmi kamatok mellett fizetési meghagyást nyújthat be, követeléskezelő cégnek adhatja át a tartozást, vagy akár felszámolási eljárást is kezdeményezhet.
Szerződött partnereink esetén közvetlen a végfelhasználóknak való szállítás is megoldott.
A szállítás a lehető legrövidebb idő alatt, 1-4 napon belül megtörténik.
A megadott címen a parkolás, megállás és rakodás feltételeit a megbízó partnerünknek kell biztosítania. Ettől eltérő esetben a RED PRO HUNGARY Kft. nem tudja vállalni a szállítást, Partnereink a telephelyünkön (TELEPHELY CÍME) történő helyszíni átadást tudják igénybe venni.
Az áru átvétele az Ön felelőssége, amit Ön a számla, szállítólevél aláírásával, lebélyegzésével igazol.
Ennek szellemében terveztük meg és alakítottuk ki webáruházunkat és online vásárlási folyamatunkat.
De tudjuk azt is, hogy a viszonteladók vásárlási szokásai eltérnek a végfelhasználókétól. Ennek érdekében több olyan funkciót építettünk be webáruházunkba, mely segíti a partnereink gyors és kényelmes rendelés leadását. Ilyen például a tömeges rendelés leadás vagy a rendelés import lehetősége.
Ahhoz, hogy láthatóvá váljanak a termékeink árai és leadhassa a rendelését, először is regisztrálnia kell a webáruházunkban az alábbi linken:
https://redproshop.com/index.php?route=account/register
A RED PRO webáruházban nem automatikus a regisztráció ellenőrzése, mivel minden regisztrálót külön vizsgálunk és hagyunk jóvá. A regisztrált partnerként történő belépésre csak az ellenőrzést követően van lehetőség.
Ha még nem regisztrált webáruházunkban, kérjük a fenti linkre kattintva regisztráljon, és élvezze a RED PRO webáruház nyújtotta előnyöket.
Amennyiben a webáruházzal kapcsolatban kérdése merülne fel, kérjük írjon nekünk az info@redpro.hu e-mail címre.
Megrendeléseit webáruházunkon keresztül várjuk, ahol a rendelései leadása mellett azok aktuális státuszát is nyomon tudja követni. Ráadásul csak regisztrációt követően a webáruházunkba belépve láthatja termékeink árait.
Regisztrálni az alábbi linken tud a webáruházunkba:
https://redproshop.com/index.php?route=account/register
Felhívjuk figyelmét, hogy a RED PRO HUNGARY Kft. egyéb írásos szerződés hiányában a webáruházban közzétett ÁSZF szabályai szerint jár el.
Regisztrált és bejelentkezett partnereinknek a webáruházunkban kétféleképpen adhatják le a rendeléseiket. Az egyik a hagyományos kosárba rakással történő vásárlás. Míg a másik a jobb felső sarokban található "Importálás" gomb megnyomását követően érhető el. Mindkét esetben a kosárba navigálva lehet befejezni a vásárlási folyamatot.
A rögzített rendelések aktuális állapotáról webáruházunkból folyamatos e-mailes értesítést küldünk.
© Copyright 2018 All Rights Reserved